dinsdag 28 mei 2013

BOEKKAART

Hallo allemaal,
deze week wil ik jullie een boekkaart laten zien die ik heb gemaakt voor een kennis als bedankje.
Ik heb deze keer gekozen voor de kleuren wit- geel - grijs en een beetje groenig. Ik vind de combinatie zelf erg mooi. Een paar kant en klare bloemetjes met een geponst bloemetje afgewerkt en een hotfixsteentje erop. Verder nog wat mallen en stempels gebruikt en een bedeltje.
Ik wil met deze boekkaart meedoen met de challenge van www.cardsandscrap.nl
Daar is de uitdaging BOEKEN. Ik denk dat deze boekkaart daar wel aan voldoet.

Ik heb de boekkaart gevuld met lekkere chocolaadjes, de ontvanger was er heel blij mee.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees de berichtjes dan ook weer graag. 
Allemaal nog een fijne week en misschien tot de volgende keer.




6 opmerkingen:

  1. Hoi Diana wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie boekkaart, Diaan.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van het Cards & Scrap Challenge blog.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en originele creatie, Diana!
    Bedankt dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen